کوچه های تنهایی
+ نوشته شده در چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ساعت 10:23 توسط sadegh
|

من میگم بهم نگاه کن
تو میگی که جون فدا کن
من میگم چشمات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیرهمن میگم چشمات و وکن
تو میگی من و رها کنمن میگم قلبم رو نشکن
تو میگی من می شکنم من ؟
من میگم دلم رو بردیتو میگی به من سپردی ؟
من میگم دلم شکسته استتو میگی خوب میشه خسته است
من میگم بمون همیشهتو میگی ببین نمی شه
من میگم تنهام می ذاریتو میگی طاقت نداری
من میگم تنهایی سختهتو میگی این دست بخته
من میگم خدا به همراتتو میگی چه تلخه حرفات
من میگم که تا قیامت
برو زیبا به سلامتمن میگم خدا به همرات
تو میگی چه تلخه حرفاتمن میگم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت
خستـه ام از همیشه ای که همیشه تـــو را در آن نخواهـم داشت ...!
