عشق من...

    
   


            عشق من
           
میگفتم دوستت دارم باور نداشتی

میگفتم جز تو کسی رو ندارم باور نداشتی

میگفتم شبا چشمامو به یاد تو میبندم باور نداشتی

میگفتم با کسی جز تو رابطه ندارم باور نداشتی

میگفتم واست جون میدم باور نداشتی

نگا بار سفر بستم میخوام واسه تو جون بدم باورم کن

حالا که من دارم ....

ادامه نوشته

تنهایی


راست گفتی که تنهام نمیگذاری؟



                                      من هستم و


                                                    رقص پرده


                                                                 به آواز نسیم


 پنجره ای گشوده به حیرانی!!



دلیل تنهایی

  

 

در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمشان داریم

و در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی مان


در ادامه سخنانی زیبا از دکتر علی شریعتی

   
ادامه نوشته

روز پدر مبارک


پدر یعنی اثبات وجودت با تمام قوا در این این دنیای بیرحم *

پدرم راه تمام زندگی است * پدرم دلخوشی همیشگی است *

هرچه از زندگی و مردانگی واستقامت وایثار وادب وفرهنگ آموختم

درسهای پدرم بود که برایمان مشق میکرد وباصبوری یادمان میداد


       پدر عزیز تر از جانم روزت مبارک     


                    

((میلاد امیرمومنان و زنده دلان بر تمامی شیعیان ایران زمین خجسته باد))


نوشته شده توسط صادق بانژاد تیتکانلو

تولد تولد

 


چند روز دیگه تولد تنها فرشته زندگیمه

                             



به نظرتون هدیه تولد چی بگیرم واسش؟                   


بهش بگم

 

کافیه با نه؟  یا براش یه شاخه

                         بخرم؛

 

البته خودش خیلی   ؛


عزیزم تولدت مبارک؛ همیشه در

                         جا داری


با عشق...

با عشق مي نويسم براي تو

به انتظار مي نشينم براي تو

ديگر نپرس از حال وروز چشمام

وقتي دليل گريه هام رفتن توست

گم شدم در نامه هاي بي نشان

نشاني نيست رفته ام از يادم

دوباره پنجره دلم باز شد

هرچه نوشتم برايت همراه باد شد

تو رفته اي ولي نامه هايم براي توست

پر مي كشند نوشته هايم از چشمهاي خيس و

گونه هاي نم دارم

مي رسد نامه هايم به دست تو امروز وفردا

گذاشتم تمام احساس توي نامه ها

تا ميزنم عشقم وتوي نامه ها

تا ميكنم با دوريت با انتظار

نه رفته اي تو هنوز از خاطره ها

در نقطه از دلم تو شبيه يك نگاهي

هنوزم دوست دارم

می خوام به تنها شکوفه زندگیم بگم

چقدر دوستش دارم و عاشقش هستم...       

 

 

یك بار دختری حین صحبت با پسری كه عاشقش

 بود، ازش پرسید

چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"*دوست دارم

تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان كنی... پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟


من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت كنم


ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی


باشه.. باشه!!! میگم...

                                                                    

ادامه نوشته

احساس من



تقدیم به کسی که احساس وجودش انکار ناپذیر است...

چشمانی پر شور و شوق دارد...

و ترانه هایش خوش آمدی از پیش برای توست...

شکوفه مهربانی هایم...خوشا به حال تو ...

ای فرشته ی کوچک...کاش میدانستی این دنیا چقدر برایت شیرین است...


خسته ام

خسته م از این زندگی؛ از خودم؛ از هرچی که دور برم هستش.

چند روز دیگه اولین امتحانم هست ولی من...

دیگه نمیدونم چکار کنم.

تا یه مدتی بدون من خوش باشید

بای

عجب صبري....!



عــجـب صـبــری خدا دارد ! ...

 

 

اگر من جاي او بودم .

 

همان يك لحظه ی اول ، كه اول ظلم را ميديدم از مخلوق بي وجدان ، جهانرا با همه زيبايي و زشتي ، برروي يكدگر ، ويرانه ميكردم .

 

اگر من جاي او بودم ....


 

ادامه نوشته

روزی که عشق می آید

صبح روزی ، پشت در می آید و من نیستم


قصه دنیا به سر می آید و من نیستم


یک نفر دلواپسم این پا و آن پا می کند


کاری از من بلکه بر می آید ومن نیستم


خواب و بیداری ،خدایا بازهم سر می رسد


نامه هایم از سفر می آید و من نیستم


هرچه می رفتم به نبش کوچه او دیگر نبود


روزی آخر یک نفر می آید و من نیستم


در خیابان در اتاقم روی کاغذ پشت میز


شعر تازه آنقدر می آید و من نیستم


بعد ها اطراف جای شب نشینی های من


بوی عشق تازه تر می آید ومن نیستم


بعد ها وقتی که تنها خاطراتم مانده است


عشق روزی رهگذر می آید ومن نیستم

شكستنی

دفـــع بلاست

امــــــــــــا

باور نمی كند . . . دلـــم

صدایت

صدا كن مرا كه صدایت زیباترین نوای عالم است

صدا كن مرا كه صدایت قلب شكسته ام را تسكین میدهد

صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از یاد نبرده ای مرا

نشسته ام تا شاید صدایم كنی

صدایم كنی ومحبت بی دریقت را نثارم كنی

تنهایی

میگن خدا تنهاست

ما که خدا نیستیم پس چرا تنهایم

پاک طینت

هر که گردد پاک طینت محرم دلها شود

            هر که در خون صاف گردد قابل مینا شود

از دهان گل شنیدم بر سر بازار گفت

            هر که با ناکس نشیند عاقبت رسوا شود

دل خونین

من به ...

من به درماندگی صخره و سنگ

من به آوارگی ابرو نسیم

من به سرگشتگی آهوی دشت

من به تنهایی خود میمانم

مسافر

از نفسهای شمرده

از دلای ترک خورده 

از نگاههای هرزه

که به هیچی نمیرزه

خسته ام اهای اهالی زمین

شکسته ام از اسمون حرف میزنین

چیه دم به دم، از دوست داشتنم دم میزنین

هر جا میرم

هر چی میگم

تو میشی غزل

ترانه میگیره دلم بهانه

چی بگم داشتنت برام محاله

نه که نیستی

بودنت باور من شد

میدونم باشی نباشی

بی تو دنیام پر غم شد

نکنه خیال کنم دارمت

چشم بازکنم ببینم تو هم مسافری

مسافر باید به خدا بسپارمت....

عاشقانه دوستت دارم

ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم

میخواهم چشمم را به چشمهای عاشقت بدوزم و با تمام وجودم بگم دوستت دارم

میخواهم گرمای آرامش بخش آغوشت را حس کنم

میخواهم ...........


در غیبت تو اگر مرا دار زنند بر چوبه دار منتظرت خواهم ماند




تقدیم به شکوفه مهربانی هایم

مهربانم , جانم...!

یاد قلبت باشد , یک نفر هست که اینجا

بین آدمهایی , که همه سرد و غریبند باتو

تک و تنها به تو می اندیشد

و کمی....

دلش از دوری تو دلگیر است...

مهربانم جانم...!

یاد قلبت باشد,یک نفر هست که چشمش

به رهت دوخته بر در مانده

و شب و روز دعایش این است...

زیر این سقف بلند, هر کجایی هستی , به سلامت باشی

و دلت همواره , مهو شادی و تبسم باشد...

مهربانم جانم...!

یاد قلبت باشد

یک نفر هست که دنیایش را...

همه ی هستی و رویایش را, به شکوفایی احساس تو پیوند زده

و دلش می خواهد, لحظه ها را با تو , به خدا بسپارد...

مهربانم جانم...!

یک نفر هست که با تو

تک و تنها , با تو..

پر اندیشه و شعر است و شعور!

پر احساس و خیال است و سرور!

مهربانم !این بار , یاد قلبت باشد

یک نفر هست که با تو

به خداوند جهان نزدیک است..

و به یادت هر صبح , گونه سبز اقاقی ها را

از ته قلب و دلش می بوسد

و دعا می کند این بار که تو

با دلی سبز و پر از آرامش , راهی خانه خورشید شوی...

و پر از عاطفه و عشق و امید

به شب معجزه و آبی فردا برسی..