کبــــوتر بــا کبـــــوتر / بـــــاز بــا بــــــاز
ولـــــــــــــــی
لــــــاشـــــی کنـــــــد بـــا هــــر 2 پـــــرواز
ولـــــــــــــــی
لــــــاشـــــی کنـــــــد بـــا هــــر 2 پـــــرواز
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت 22:20 توسط sadegh
|
خستـه ام از همیشه ای که همیشه تـــو را در آن نخواهـم داشت ...!