خدا...
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست
آموخته ام که وقتی ناامید می شوم
خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظارمی کشد
دوباره به رحمت او امیدوار شوم
آموخته ام اگر تاکنون به آنچه خواستم نرسیدم
خدا برایم بهترش را در نظرگرفته
آموخته ام که زندگی دشوار است
ولی من از او سخت ترم...

+ نوشته شده در چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت 17:10 توسط sadegh
|
خستـه ام از همیشه ای که همیشه تـــو را در آن نخواهـم داشت ...!