من به ...
من به درماندگی صخره و سنگ
من به آوارگی ابرو نسیم
من به سرگشتگی آهوی دشت
من به تنهایی خود میمانم

+ نوشته شده در جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت 21:19 توسط sadegh
|
خستـه ام از همیشه ای که همیشه تـــو را در آن نخواهـم داشت ...!